Sanırım Andorid’in aslında ne olduğu hakkında bir bilginiz vardır. Android aslında bir işletim sisteminin adıdır. Şuanda dünya üzerinde en çok kullanıcıya sahip olan bu işletim sisteminin kitkat ve jelly bean gibi sürümleri bulunuyor. Jelly bean sürümü de şuanda en çok cihaz tarafından kullanılan sürümlerin arasında yer alıyor. Peki, neden jelly bean en çok kullanılan sürümlerin arasında yer alıyor? Aslında cevabı oldukça basit. Çünkü bu sürümü kullanılan cihazlar genellikle kitkat kadar yüksek işletim gereksinimlerini karşılayamayabiliyor. Kısacası düşük bütçeli birçok cihaz günümüzde bu sürümü kullanıyor. Tabi ki düşük olan birçok sistemin bu sürümü kullanıyor olması bu  sürümün kalitesiz bir sürüm olduğu anlamına gelmiyor.

 Android Jelly Bean Nedir

Aksine Jelly bean en kullanışlı sürümlerin arasında yerini alıyor. Kullanıcılarına hem stabil bir işletim sistemi hem de oldukça göze yatkın bir işletim sistemi sürümü deneyimini yaşatıyor. Fakat Kitkat ile karşılaştırdığımızda elbette biraz daha geri de kalan bir sürüm olduğunu söyleyebiliriz. Yine de Türkiye’de ki android kullanıcıların cihazının teknik özellikleri göz önünde alındığında en iyi performansı alabileceğiniz işletim sistemi sürümünün Jelly bean olduğunu söyleyebilmemiz mümkündür.

Peki, eğer cihazınız bu sürüme sahip değilse ne yapabilirsiniz? İnternet üzerinden yaptığınız biraz araştırma ile cihazınızın sürümünü güncellemeyi ve böylece bir jelly bean kullanıcısı olmayı deneyebilirsiniz. Ya da teknik servise vererek kolayca cihazınızı güncelleyebilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Top